INKOOP EN INRUIL
Omdat wij gebruikte kantoormeubelen verkopen, kopen wij geregeld kantoormeubelen op.
Er zijn 3 manieren waarop u van kantoormeubelen af kunt:
1. De waarde van de meubelen is hoger dan onze kosten, dus u ontvangt een bedrag voor uw meubelen.
2. De waarde van de meubelen is lager dan onze kosten, dus u ontvangt een rekening voor onze werkzaamheden.
3. De waarde van de meubelen is gelijk aan onze kosten, dan ontvangt u niets, dus ook geen rekening.
* U denkt voor de gebruikte kantoormeubelen nog een (hoog) bedrag te kunnen ontvangen...
omdat u niet gedacht heeft aan het demonteren, transporteren, storten, opslaan, enz.
In onze offertes laten wij duidelijk zien, wat de waarde van de meubelen is en wat onze kosten zijn.
U weet vooraf waar je aan toe bent.
* U denkt dat de gebruikte kantoormeubelen niets meer waard zijn...
en huurt daarom een bus, gaat zelf aan de slag of schakelt een verhuizer in om de meubelen te laten afvoeren/storten. Dan maakt u dus onnodig kosten, terwijl sommige meubelen misschien nog een waarde hebben.
Los van de energie en tijd die het u kost.
Stuur ons s.v.p. een email naar info@activework.nl met foto's van de meubelen, met de volgende informatie:
-de aantallen
-op welke etage(s) staan deze meubelen
-lift aanwezig ja/nee (en is deze lift groot genoeg voor de grootste meubelen)
-parkeren voor de deur ja/nee
-op welke termijn afvoeren (voor welke datum dienen de meubelen opgehaald te zijn)
Hoe meer informatie toegevoegd aan uw aanvraag, hoe sneller en duidelijker wij kunnen reageren.

