• Floridadreef 58a Utrecht (Alleen op afspraak)

Klachten Regeling

Bekijk hier hoe u het beste te werk kan gaan met het melden van een klacht

Klacht Melden

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@activework.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact Met ons opnemen

Heeft u vragen en/of opmerkingen? Vul dan het contactformulier in.

Reviews

Volg ons

facebook
instagram icon
youtube

Openingstijden

  • Ma t/m Vr:
    Alleen op afspraak

    Za t/m Zo:
    Alleen op afspraak
betaalmethodes
Open chat
1
Stel uw vraag direct via WhatsApp!